en händelserik helg!

Hej på er, Ber om ursäkt för att jag inte tittade in i bloggen igår. Men jag och Nathalie åkte hem till mig för att kolla på våran nya bil osv. Men nu är jag här och mår hur bra som helst. Hur är det med er guys? I fredags var det jätte mysigt. Jag sov ju hos Nino och vi kollade på film och låg och mös, det var jätte mysigt! Kom till Nathalie vid 17.00 skulle jag tro. Sen som sagt tog vi tåget till krigslida för att kolla på bilen. Sen åkte vi tillbaka till vh centrum för att möta hennes storebror för att sedan åka till tungelsta för att käka pizza på Vasko's. När vi kom dit var det ganska mycket folk, vilket gjorde en bra stämning. Senare på kvällen åkte vi hem till Nathalies syster Loppan för att träffa Alexandra. Drack kaffe och bara snackade av oss, När vi kom hem till Nathalie fick hennes storebror ett jäkla ryck och sa att han skulle ta hål i örat själv! Han tröck bara igenom örhänget genom örat,!! Han är galen. Men sen ville ju såklart lilla Nathalie också göra det så båda två har nu 1 hål i ena örsnibben. Vi somnade väldigt sent igår. Tror att vi slocknade när klockan var runt 06.00. Men nu är vi jätte pigga och ska alldeles strax göra oss i ordning. Hoppas att eran helg har vart super, för det har min. Bilder kommer det när jag kommer hem för jag tog tyvärr ingen USB-kabel med mig. See you late aligator!
Pussar och kramar från mig.

Nathalie and Me. I love you honey!

Kommentarer
Postat av: Eve

Vaaa söta du o natta e :)<3

2009-03-09 @ 13:30:51
URL: http://jjustsmile.blogg.se/
Postat av: ANONYM

KAN MAN BLI MERA BORTSKÄMD SOM DU UNGA LILLA DAM?

när jag får tag på dig s¨å är det jävligt synd lilla hora !

2009-03-09 @ 14:20:13
Postat av: m

moget att du skriver ditt namn ? störda jävel, man kallar fan inte folk HORA ! ;s

hur gammal äru egentligen ?

2009-03-09 @ 15:30:54
URL: http://madelajn.blogg.se/
Postat av: Nino

Okej anonym.. vågar du inte skriva ditt namn elr? din jävla nolla. Leker jävligt galen framför skärmen men vågar inte ens skriva ditt egna namn. jävla fjant.. man vet ju inte om man ska skratta elr gråta förfan.. tönt.

2009-03-09 @ 19:37:49
Postat av: sofia

Jadu "ANONYM"!

Vad kul att du hittade till min blogg vännen ;)

Att du tycker att jag är bortskämd, visst det får du tycka. Men att kalla mig hora här på bloggen är faktiskt rent patetiskt, och påtal om att inte våga skriva ditt namn, hur moget är det på en skala från 1-10? Jamen du vi får väl se vad som häner sen när du träffar mig ;)

2009-03-09 @ 19:40:40
URL: http://exclusiivt.blogg.se/
Postat av: sandra

omg asså hur fan kan man säga att nån e en hora. och du vågar ju inte ens skriva ditt namn men en sak ska du veta man säger inte till nån att den e en hora och att du ska slå ner den och allt vad har hon gjort dig.

hon skriver bara sin blogg!!!

2009-03-09 @ 23:26:13
Postat av: Nino

Skriv ditt för å efternamn, sen kan du börja snacka. E de meningen att Sofia ska bli rädd för dina tomma hot elr? Du vågar ju inte ens skriva ditt namn? Idioter asså. Va bara tvungen att tillägga det. Ska bli intressant å se vad man får för svar OM man får det. :)

2009-03-10 @ 00:19:26
Postat av: anonym

HAHA ! kom då? möt mig i västerhaninge klockan 6 på kvällen på lördag? :)

2009-03-10 @ 07:29:36
Postat av: jenh

du som är ''anonym'' va nte så ball genom skärmen gumman ! :o skaffa ett liv. om det är nån som är hora så är det du. låt sofia vara ! jävla bitch !

2009-03-10 @ 11:41:40
Postat av: Tobias

Du "anonym" när jag får reda på vem du e så ska jag banka skiten ur dig! Jag kan svära på att det är nån liten patetisk jävla mes som bara är avundsjuk på våran underbara sofia. Kan bara meddela dig att du kan sluta skriva nu om du ändå inte är beredd på att ta konsekvenserna, för jag antar att du inte gör det eftersom att du inte skriver ditt namn fjant! Jag checkar din ip andress så fuck off see you later ;)

2009-03-10 @ 12:24:47
Postat av: Kungen här!

haha du "anonym" du är fan sorglig :D vafan leker du "gangsta" för?

2009-03-10 @ 12:30:53
Postat av: Nino

vadår i västerhaninge? e du helt blåst? VH e "stort" pucko, har du nått i skallen elr? Somsagt, skriv ditt namn å förnamn å vart så e jag där, inga problem för min del :)

2009-03-10 @ 19:01:13
Postat av: emelie

okej, jag är lite off, men ursäkta vafan sa du till sofia ? på riktigt, jag kommer slå sönder dig när jag får reda på vem du är och sen ser dig, vafan är du för en liten jävla snorunge som kaxar bakom dataskärmen, haha jag säger bara att det är riktigt jävla synd om dig om jag får reda på vem FAN du är, DIN ÄCKLIGA JÄVLA SNORUNGE, JAG ACCEPTERAR INTE ATT DU KALLAR HENNE HORA HÖR DU VAD JAG SÄGER? ååååh, så jävla patetiskt ! hon har fan i mej en pojkvän, eller oj innan jag förklarar hur fan man är en hora ska du skriva EXAKT hur du tycker en hora är ?! och EXAKT vad som gör sofia till en hora ! NU HAR DU EN HEL DEL ATT SVARA PÅ OCH OM DU INTE VET VAD DU SKA SKRIVA SÅ SKA JAG PÅMINNA DIG DIN JÄVLA SUBBA:

1. skriv ditt namn & efter namn

2. förklara vad hora är

3. vad gör sofia till en hora

4. vad går du på?

5. VAFAN ÄR DITT PROBLEM !

så tack för mig ! sofia du är vacker, du vet det ! <3

2009-03-10 @ 19:06:24
URL: http://emssn.blogg.se/
Postat av: jenh

aså helt seriöst? vem fan tror du är du dendär ''anonym'' äckliga subba kom t min&sofia's skola och se iaf du vågar kalla henne hora öga !?

& hon har kille och hon är nte närheten av bortskämd & hora så sssssssh !

2009-03-10 @ 20:20:53
Postat av: erika

hörru du ¨ANONYM¨ lek fan inte framför datan.

man skriver inte att nån e en hora framför datan då kan du ju säga det framför hennes ansikte å ska vi se hur kaksig du e sen hörru du leker med fel person :/

2009-03-10 @ 23:22:18
URL: http://eriiikaw.blogg.se/
Postat av: jenh

haha go erika :D erika leker flipp :D skoja <3

eyo 'anonym' jag vill ba säga .. gumman vänta när vi får reda på vem du är. du har inte skrivit tbx än va? för det är många som är på dig va. din lilla wannabe äckliga skit. passa din käft & kom nt tbx o säg att sofia är hora & en jävla massa. äckel du är skam !!!!

2009-03-11 @ 07:48:29
Postat av: Anonym

jaja jenny<33 men jag vet ju själv hur det e att bli kallad hora det e inte så jävla kul och det e jävligt fegt att du inte vågar skriva ditt namn och man ska fan inte hotas¨för du käner inte sofia och det gör inte jag heller men en hora e hon fan inte:/ så du ¨ANONYM¨ du kan bara dra från hennes blogg :/

2009-03-12 @ 10:00:27
Postat av: jenh

va? menaru att det jag som kallar sofia för hora? :s

2009-03-12 @ 17:17:50
Postat av: Anonym

nej aldrig det e inte du jag skrev jaja jenny sen börja jag skriva till den anonyma som tror att den e så jävla cool HOST

2009-03-12 @ 17:35:10
Postat av: anonym

jag heter vicki. går i jordbromalm , i jordbro..

SOFIA ÄR EN STOR FET HORA !

2009-03-18 @ 15:54:18

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0