bailando bailando..

Hello babes!
Idag försov jag mig, igen! Hade ca 15 minuter på att göra mig i ordning imorse. Stressade iväg till skolan men hann till lektionen så ingen "frånvaran" fick jag. Hade engelska dirket på morgonen så det var skönt. Hade spanska sista lektionen och så lyssnade vi bara på en massa spanska låtar bl.a "Bailando". Tog bussen hem till Malin efter skolan. Tittade på "Big brother" och låg & snackade. Nu har jag precis ätit tacos och ska snart sätta koncentrationen på kemi boken... Såg att någon ville att jag skulle ha en frågestund så tja varför inte. Den börjar 20.00 ikväll för er som är intresserade. Puss och kram!

Dagens outfit:

Svart jacka - Gina Tricot
Blommig blus - H&M
Jeans - Gina Tricot
Rakfönat hår

Kommentarer
Postat av: avgudar hela dig!

Du ser grymt bra ut!!!!!!!! :O

2009-03-16 @ 18:31:49
Postat av: anonym

OMG vad du e ful :S

2009-03-16 @ 20:01:32
Postat av: cecilia

men skojjar du eller?

hon är typ den sötaste personen i världen?!

det är så omoget att komentera andras och inte ens visa namnet om man inte har nåt bra att skriva?

Skiiit söt sofia <3

2009-03-16 @ 21:27:16
URL: http://ciizs.blogg.se/
Postat av: Moa

Du har fett bra klädsmak! :)<3

2009-03-16 @ 22:38:06
Postat av: Nino

Du anonym, säger som till alla andra fega kräk. Skriv ditt namn innan du öppnar käften, ska vi se om du e lika tuff :)



Så, namn, efternamn å adress tack! :D

2009-03-17 @ 20:46:46

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0