förkyld!

Jag tycker verkligen att det är toppen att ni kommenterar och tycker till men en sak jag inte kan förstå är varför man ska skriva när man ändå inte har något vettigt att komma med? Jag ser ingen anledning till att skriva då. Om "Du" som skrev det där tycker så så vill jag veta varför? Jag kan inte säga att jag är bortskämd & jag kan inte förstå hur hora hänger ihop med bortskämd? så bara för att jag är "bortskämd" så är jag hora också, Det verkar ju jävligt logiskt. Sen att du inte skriver ditt namn visar ju bara hur mogen och "tuff" du är som ska göra mig illa sen när du ser mig. Men hallå? vafan är det frågan om egentligen. Jaja, hör av dig sen när du kan tala om vad du heter för då är det mer intressant att läsa det du skriver.

Hallå sötisar. Kände bara att jag behövde skriva av mig det där. Men nu släpper vi det. Idag stannade jag hemma från skolan. Jag har blivit förkyld. Vaknade imorse och var hur snorig som helst och halsen värkte. Så mami ringde skolan och jag somnade om. Jag har inte gjort så speciellt mycket idag. Bara tagit det lungt för att kunna bli frisk så fort som möjligt. Har haft lite egen tid till att ligga och tänka igenom saker, tittat igenom datorn och hittat en massa bilder från 2005-2008. Gah vad mycket man har förändrats! Ni kanske kan få se ett par bilder senare.  Nu ska jag titta på "Vänner". Ha en mysig kväll.


..Försöker göra mig frisk..

..Och underhåller mig själv med en massa tidningar..

Me <3 te

..Och så har vi ju sjuklingen..

Kommentarer
Postat av: Nino

hahaha du e så otroligt jävla söt älskling :D <333333333333333333333333333

2009-03-09 @ 20:32:56
Postat av: Anna

Sosso är bara min :D

världens sötaste tjej <33333

2009-03-09 @ 21:02:24

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0