utvecklingssamtal

Hola amigos!
Nu har jag och kära Malin precis pluggat klart. Kl 19.00 ska vi på utvecklingssamtal. I skolan har vi jobbat med våra författare och det ska sedan redovisas inför klassen vilket jag avskyr. Hatar att stå inför folk och läsa. Jag tycker verkligen att det är jätte jobbigt. Jag kan inte heller sjunga inför folk hur mycket jag än vill och försöker.. Men det där med att redovisa är något som jag måste eftersom att hon skriver ner och sätter betyg. Justja, vi fick jätte god mat i skolan idag. Det måste nog ha vart den mest ätligaste maten på hela terminen. Det vart kebab gryta med ris, super gott! Efter utvecklingssamtalet ska jag duscha och göra mig fräsch inför morgondagen eftersom att det är Nino och min månadsdag. Imorgon har vi vart tillsammans i 6 månader. Nu måste jag rusa. Puss och kram!

DRESSCODE THUESDAY

Svart midje jacka Gina Tricot
Grå tunika Gina tricot
Jeans H&M
Svart stövlar Bianco

Kommentarer
Postat av: alex

Fan vad snygg du är asså!

2009-03-31 @ 22:07:39

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0