virr maja!

Godkväll. Idag har det vart full rulle i skolan. Dagen började med en försovning och sen när jag kom till så skolan så fick jag världens jäkla mensverk. Efter det tappade jag bort min nycklar till mitt skåp så jag fick inte tag på mina böcker. Jag har vart så fruktansvärt virrig, försår inte vad det är med mig! Efter skolan begav jag och malin oss mot västerhaninge för att sola. Solade i ca 20 minuter och sedan var det hemgång. Hemma hos malin tittade vi på film & pluggade lite grann. Imorgon har vi engelska förhör så jag måste hinna ta mig lite tid ikväll och läsa igenom den. Sen har jag muntligt prov i NO också.. Hur ska detta gå? Så länge vi alla håller tummarna så håller det nog.

Imorgon kväll kommer jag inte att vara hemma. Sover hos Nino så då blir det förmodligen ingen bloggning om jag inte hinner slänga in ett inlägg innan jag åker såklart. Sen på lördagen sover jag hos Nathalie men då kommer jag iallafall att ha tillgång till datorn så då blir det både bilder och en massa update! Nu hör jag hur sängen ropar.. Ska bara lägga in ett par bilder från idag efter att jag har fixat dom.
Ha det kära vänner!


Kommentarer
Postat av: Nino

hahah du har ju tillgång till dator hemma hos mig me? xD <333333333333333333333

2009-03-05 @ 22:19:54

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0