blue sky

Godmorgon godmorgon! Är det bra med er? Med mig är det toppen. Vaknade för ca en timma sedan. Har gjort mig i ordning och ska snart försöka få i mig lite frulle. Det kommer att bli lungt i skolan idag eftersom att vi inte har några prov eller läxförhör som vi brukar. Efter skolan åker jag hem till mig och duschar samt packar och vid 17.30 ska jag försöka bege mig mot tåget hem till Nino. Justja, vi ska se filmen "Änglar & Demoner" med bl.a skådespelaren Stellan Skarsgård, hoppas bara den är bra! Nu ska jag äta lite frukost. Ha en underbar dag solstrålar!



Kommentarer
Postat av: emelie

sötnos

2009-05-16 @ 14:41:28
URL: http://emssn.blogg.se/
Postat av: Anonym

fett söt ju!!

2009-05-17 @ 20:57:01

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0