cosmopolitan

Hej allihopa! Hur är det? Med mig är det faktiskt rätt bra. Har bara huvudvärk just nu men det är bättre än feber. Mamma kom nyss hem med tidningen Cosmopolitan och tefat, tack mami! Idag har jag bara legat och tagit det lungt framför tv:n. Kommer att vara hemma hela kvällen och ta det lungt tills imorgon. Imorgon kommer jag förmodligen att gå till skolan. Jag vill det iallafall men mamma tycker att jag ska vara hemma.. Sen ska Nino ha match ikväll så, lycka till grabbar! Nu ska jag läsa, wiie.


Kommentarer
Postat av: emelie

vill du va med i veckans blogg ? klicka på "maj 2009" och komantera inlägget om veckans blogg. :) puss

2009-05-27 @ 16:00:39
URL: http://emssn.blogg.se/
Postat av: Anonym

Kan inte du ha frågestund? puss :P

2009-05-27 @ 16:12:54
Postat av: Sonia

ja please ha de! :D<33

2009-05-27 @ 16:47:16

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0