dålig uppdatering

Hello readers!
Förlåt för en dålig uppdatering men jag åkte till Vh igår och träffade Nino. Senare på kvällen träffade jag, Nino och hans söta mammsi, Nathalie och hennes mamma på ribby pizzan för att käka. Det var jätte mysigt. Satt och kollade på ishockeyn medans vi åt. Senare åt kvällen gick jag och Nathalie mot solakuten för att sola med automaten kunde inte växla så det blev inte av. Så vi traskade hem till Nino och kollade klart på ishockeyn där. Satt och mös i soffan hela kvällen. Tittade på "Beck monstret". Vi drog oss hemåt till Nathalie runt 24.00 tror jag. Idag har vi hunnit sola och ätit frukost. Vi ska försöka ta tåget hem till mig vid 15.00-16.00 så jag bloggar mer när jag kommer hem. Vi ska ta lite bilder ikväll också så håll utkik efter bilder. Ha det så bra nu. Puss på er!

Angående alla de där kommentarerna om att jag ska uppdatera mer, Varför skulle jag sitta och skriva mina kommentarer själv? Du som sitter och skriver att jag "skriver dom själv" sluta upp med det bara. Jag kan bevisa för dig/er att det inte är jag. Det är bara att lägga ut ip adresserna i bloggen, Lättare än så kan det inte bli. Och det är hur enkelt för mig som helst att kolla upp eran ip ardess. Ska det behövas?


Kommentarer
Postat av: Anonym

Nej det ska verkligen inte behövas! Vad e de för idioter som håller på :s

2009-05-09 @ 12:43:26

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0