dh

Hallå där. Kom nyss hem. Idag har allt vart perfekt. Jag vaknade relativt tidigt och hann göra mig i ordning utan att stressa. Kom iväg till skolan vid 07.55. I skolan gjorde jag ett engelska prov och sen på lunch rasten gick jag och Malin till konsum och köpte årets första sommar glass. Efter skolan gich jag och cecilia hem till henne. Satt och kollade på "Sex and the City", "Top model" och "scrubs". Vi tog även en massa bilder som förmodligen kommer att komma upp på hennes blogg http://ciizs.blogg.se. Jag begav mig hemåt vid 18.30. Kom hem och var barnvakt en stund och senare gick jag hem till Malin. Nu tänkte jag titta klart på "Desperate housewives". Imorgon ska jag åka hem till Nathalie och då ska vi titta på Ninos match. Kommer nog inte att blogga när jag kommer hem så jag uppdaterar nog direkt när jag vaknar imorgon. Puss på er allihopa.


..I just called to say I love you..

Kommentarer
Postat av: Tanja

as fint läppstift! Vart har du köpt det och vad heter märket? :O

2009-05-13 @ 07:27:48

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0