du betyder

Nu är jag hemma. Kom nyss hem från Nino. Var bara tvungen att träffa någon som verkligen förstår mig. Jag mår just nu betydligt bättre än förut vilket känns otroligt skönt. Ímorgon ska jag träffa Cecilia och jag kommer inte att blogga förens jag har kommit hem men uppdatering kommer det att bli iallafall. Nu kom jag på att jag måste plugga till engelskan imorgon. Åh snart är det sommarlov. Jag längtar så att det gnager i fötterna (det där lät ju hel skumt)!

Angående varför jag är så ledsen:
Jo, nu ska jag berätta korfattat. I lördags den 9/5-08 gick min gammel morfar Ingvar bort. Han stod mig mycket nära och han har alltid funnits där för mig. Han skulle alltid skämta om allting & han var alltid och då menar jag verkligen alltid glad. Jag känner mig tom utan honom.. Jag har inte riktigt hunnit smälta det hela än så därför känns det väldigt jobbigt. Men jag är medveten om att tiden läker alla sår.. fast än det är jobbigt nu i början.


..Du är och förblir en stor del av mig..

Kommentarer
Postat av: frida

alltid så hemskt när folk dör :( <3

2009-05-11 @ 19:53:37
Postat av: jen

2009-05-12 @ 13:10:34
Postat av: Lindha

Beklagar verkligen :/ Men jag har en fråga angående något helt annat. Du har så fina kläder, vilken är din favoritaffär?:) kramar

2009-05-12 @ 17:52:35
URL: http://lindhanilsson.blogg.se/
Postat av: Malin

Gumman min.... <33

2009-05-12 @ 18:58:04
URL: http://malnn.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0