finally home

Nu är jag äntligen hemma från Enskede. Vi skulle hämta våran båt där vid 19.00 tiden och när vi kom dit så visade det sig att motorn hade pajjat på båten så det var bara att åka hem.. utan båt.. På vägen hem stor handlade vi och jag hittade en jätte söt randig tröja där som kostade 149 kr, ett flätat skärp, ett par skor, en mascara och en billig parfym som jag bara ska ha för tillfället eftersom att min är slut. Det var faktiskt ganska mysigt att sitta i bilen i två timmar och bara lyssna på musik och prata med familjen. Saknar faktiskt såna stunder.. Imorse när jag vaknade gjorde jag lite frukost och sedan satt jag ute i solen och försökte få lite färg på kroppen. Jag kommer att stanna hemma imorgon för att min medicin kör sitt eget race med mig just nu så jag mår inte helt bra än men jag är på bättrings vägen iallafall. Nu ska jag borsta tänderna och sedan krypa ner i sängen och messa universums underbaraste kille! Puss på're.


..Grejjorna..

Mascaran - Lash Stiletto

Kommentarer
Postat av: Frida

Gud vad söt tröja!

2009-05-27 @ 16:48:04
Postat av: Anonym

vart har du köpt tröjan :)

2009-05-27 @ 17:27:08

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0