finally

Nu känns allting great! Jag har inte lika ont i magen längre. Har lyckats få i mig lite fruktsallad plus en massa te. Sen har jag äntligen gjort om min header och jag känner mig faktiskt nöjd med den för en gång skull. Hålller på och redigerar lite bilder som kommer att komma upp i bloggen senare. Min papi glömde kameran så då blev det lite fotografering iallafall. Imorgon ska jag träffa Nathalie och vara med henne innan jag åker till Norrland. Men jag åker inte förens på torsdag men hon åker till Ornö på onsdag.  Men som ni vet så gick ju min gammel morfar bort för några dagar sedan så vi ska ta vårat sista farväl till honom på fredag.. Jag kommer kanske att sjunga för honom i kyrkan men vi får se hur jag gör (jag har min scenskräck kvar). Nej nu måste jag fixa klart alla bilder. Uppdaterar mer snart! Puss och kram.



Kommentarer
Postat av: malin

Jättefin header! :-) <3

2009-05-18 @ 20:29:43
URL: http://mmalino.blogg.se/
Postat av: agnes

skitsnygg header! <33

2009-05-18 @ 20:43:00
Postat av: Malin

Älskling du har en sån underbar röst! :D<3

2009-05-18 @ 21:08:00
URL: http://malnn.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0