fredag/lördag

Hej bloggen!
Igår kväll var det jätte mysigt. Filmen som vi såg var jätte bra. Ninos pappa skjutsade dit och hämtade oss, jätte snällt! När vi kom hem var jag helt död.. Nej men herregud vad trött jag var. Jag la mig på sängen och efter någon sekund hade jag redan slocknat. Så när jag vaknade imorse hade all min mascara lagt sig under mina ögon iställer för på mina ögonfransar, att somna med sminket är en riktigt flopp! Såg ut som en riktig indian. Jag begav mig hemåt vid 13.30 tror jag. Sen dess har jag bara städat mitt rum. Jag har dammsugit golvet samt svabbat det plus att jag har städat hela min garderob som såg ut som ett bombnedslag innan. Lite senare ikväll ska jag hem till Nathalie och vi ska sitta ute på hennes balkong och mysa. Fick nyss reda på att hennes mammsi har gjort sin jäkligt goda kyckling sallad! Jag skulle nog kunna leva på den om jag fick chansen! Jag hoppas att eran helg har börjat bra för det har absolut min gjort. Ni får ha en underbar kväll nu raringar!



Kommentarer
Postat av: Agnes

såg dig och din pojkvän på heron om du hade en rödrosa jacka och stora guldringar i öronen och din pojkvän hade typ en svart munktröja, skitsnygga båda två! Tänkte gå fram och hälsa men ni försvann så fort in. Iallafall så var det fett coolt att äntligen få se dig i verkligheten! :$ pussar

2009-05-18 @ 16:59:14

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0