fresh and clean

Nu har jag precis kommit ur duschen och har hunnit med att raka benen göra en hårinpackning och en ansiktsmask. Känner mig jätte fräsch med den här smoothie masken i ansiktet. Nu ska jag bara plugga lite sen är jag klar med allting som jag skulle ha gjort ikväll. Klockan är ändå trots allt bara 22.00 och jag har nu tid för att bara ta det lungt, skönt! Nu måste jag plugga lite grann. Sov så gott nu allihopa. Puss på er. Sweet dreams!


Världens bästa body lotion.

..Fresh and clean..

Min nya bikini (obs, bikini trosorna ser jätte avlånga ut, men det är bara på bilden)

Kommentarer
Postat av: m

vart haru köpt bikinin , den va super fin ! :)

2009-05-13 @ 19:52:47

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0