grattis..

.. har jag fått höra hela dagen! Så härligt med alla mysiga kramar och grattis sms. Dagen har vart perfekt. Började med att jag vaknade vid 06.30 av att mamma kom in och pussade på mig och grattade mig. Sen kom pappa lite senare och sa - Grattis gumman, nu är du verkligen fjortiiis! & sen en puss på kinden. Sen när jag kollade mobilen hade jag fått en massa gulliga grattis sms, blev verkligen super glad! I skolan möttes jag av både kramar och pussar. Efter skolan tog jag och Malin bussen till haninge centrum. Vi gick runt i affärerna och tittade och jag hittade lite grejjor (bilder kommer senare). Sen mötte vi upp Nathalie utanför Café Momo. Vi gick in och tog en fika, satt och pratade om allt mellan himmel och jord. Vi var hemma hos mig vid 18.00 då det var tacos uppdukat. Har haft en jätte mysig födelsedag med pojkvännen/vännerna och familjen, bättre än så blir det inte. Fick fina presenter och god mat. Nu har alla dragit sig hemåt och jag ska snart krypa ner i sängen. Är helt slut i kroppen. Juste, imorgon kommer jag nog inte att kunna blogga. Ska träffa Nathalie efter skolan och sedan ska vi se på Ninos fotbollsmatch senare mot kvällen. Ha det så bra nu sötnosar. Och tack föra alla fina gratulationer!


Nathalie, Mimmi, Rebecca och Malin, riktiga pinglor!

Nathalie & jag som alltid ska.. och lilla Mimmi.

Här får jag en bamse kram av söta Malin.

Våran kladdkaka och kaffelatte samt Malins choklad.

Café Momo.

Mysigt ställe!

..Kaffelatte..

Här öppnar jag paketen..

Blev så sjukt glad över presenten älskling! 

Sockersöta Nathalie!

Jag, Nino och Nathalie som sitter vid bordet.

..Får hjälp med halsbandet..

Kommentarer
Postat av: Anonym

shiiiet va söta du och nino är tsm !

2009-05-06 @ 15:49:17

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0