hola amigos

Nu har jag precis tvättat klart och plockat undan lite i mitt rum. Idag har det vart en super dag. Imorse åkte en del av klassen till torvalla för att göra ett "simtest". Det gick ju kanoners! Sen tog jag och Nathalie en sväng till handen c där jag köpte ett par jeans leggings, en jacka och ett par örhängen på gina (kommer bild sen). Sen tog jag, Nathalie och Malin bussen hem till mig. Jag gjorde en pannkakstårta till dom och sedan tog vi en massa kort. Vid 18.00 gick Malin hem och vi begav oss hem till Nathalie. Vi åt på ribby pizzan med Nino och tony vilket var jätte mysigt. Imorgon ska jag gå på bio med Nino på Heron och jag kommer att försöka slänga in ett inlägg innan jag åker, på min outfit osv. Jag sover hos Nino efter bion och sedan på lördagen sover jag förmodligen hemma hos Nathalie, det visar sig. Ha det så lovely now!




Jag lever för er babes!

Kommentarer
Postat av: Nino

Oj herregud, en sak förstår jag inte.. du tar bilde rpå dig själv när du gör sånadär miner men jag får aldrig ta kort på dig när du har ett helt normalt anisktsuttryck? :o :D <333333333333333333333333

2009-05-14 @ 23:09:23
Postat av: sofia

Jadu.. livet är hårt gubben :D puss på're älskling!

2009-05-14 @ 23:13:14
URL: http://exclusiivt.blogg.se/
Postat av: C

bästa tjejerna på jorden! <3

2009-05-14 @ 23:23:32

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0