i'm back

Hej på er solstrålar! Vilket jäkla härligt väder vi har! Min helg har vart jätte mysig och jag ber om ursäkt för en urdålig uppdatering. I fredags fick jag och Nathalie jätte bråttom till tåget så jag hann inte skriva någonting alls. Men när vi kom hem till henne gick vi till konsum och köpte godis, chips och läsk och sedan satte vi oss på balkongen och hade myskväll. Vi pratade om allt mellan himmel och jord, det kom både skratt och tårar. Senare på kvällen badade vi i hennes badkar och hade spa, så skönt! Jag tror att vi somnade när klockan var runt 03.00-04.00. På lördags morgon begav vi oss mot högsta för att kolla på folkrace. Det var hur varmt som helst där. Träffade Nicole, Kim, Tess och hennes pojkvän Danne där också, härligt gäng! På kvällen träffade jag Nino och sov hemma hos honom. Han lagade jätte god mat till mig och vi spenderade hela kvällen i soffan framför tv:n. Imorse vaknade vi runt 10.00. Åt frukost på hans balkong i den stekande värmen! Idag har jag bara tagit det lungt. Kom hem vid 18.00. Ska snart hoppa in i duschen och försöka få i mig lite mat. Uppdaterar mer efter allt sötnosar. Just ja, frågorna kommer jag att svara på idag också så håll utkik. Puss på er.


Myspys

Världens goaste Nathalie!

...Jadu...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0