magbesvär

Hejsan kompisar. Jag ligger nu hemma i min säng med en varm kopp te. Gick hem från sista lektionen idag eftersom att mitt magont aldrig ville ge med sig. Jag har nått problem med min mage som vi ska kolla upp hos en läkare. Det känns som att det är någon som hugger mig i magen så fort jag anstränger mig eller stressar. Kan det vara magkatarr? Vad tror ni att det är? Jag kommer inte att kunna ta bilder till bloggen förens sent ikväll. Vilket innebär vid ungefär 21.00. Pappa ska ha med sig kameran när han åker och hämtar våran nya båt.. Men jag tar bilder senare och lägger in dom imorgon. Jag hoppas att ni har haft en bra dag idag.


..I love te..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0