materialist

Hej på er sötnosar! Hur är det med er idag? Med mig är det kanoners. Imorse vaknade jag med magont som höll i sig ganska länge. Gick hem ett tag men mamma & pappa skickade sedan iväg mig till skolan igen. Efter lunchen släppte det lite grann. Det var nog bara mat som saknades i min mage. Sen har lilla Mimmi vart Mimmi pigg idag, riktigt söt blev hon med toffsar på varsina sida av huvudet. Det blev ingen handen centrum idag utan vi bestämde oss för att ta det efter skolan imorgon istället. Istället tog vi bussen hem till Malin. Träffade hennes brorsa Marcus idag och jag vet inte hur länge sen det var sist vi sågs men han har iallafall vart i frankrike och jobbat, coolt tycker jag! Imorgon är det min dag och jag hoppas att ni säger grattis, wiie! Jag vet precis vad folk kommer att säga imorgon nu när jag blir fjorton.. (fjortis). Men det är bara att ta det som det kommer. Nu måste jag plugga på engelskan. Big love from me.


..Jodå.. Det stämmer..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0