mätt och belåten

Hej på er alla solstrålar! Jag har precis fått i mig kebab och är hur mätt som helst just nu. Igår kväll hade vi det jätte mysigt och Nathalie vart på nått jäkla konstigt humör.. Hon gjorde en massa roliga ljud effekter & en har jag som ringsignal nu. Vi satt och tittade på eurovision song contest med en fet godis skål hela kvällen. Sen vid 24.00 kom hennes storebror hem och Johan. Tror att vi somnade runt 02.00. Imorse när vi vaknade sken solen så vi satte oss på balkongen och stekte. Vid 15.00 tiden begav jag mig till Nino. Vi tittade på film och myste i sängen. Jag tog bussen hem vid 17.57 och där på bussen stötte jag på Mimmi och Frida som hade vart i stan. Dom två pinglorna är så jäkla goa! Dom är always happy. Nu ska jag alldeles strax hoppa in i duschen och sedan plugga lite. Uppdaterar mera senare. Puss på er goa läsare!


..Nathalie som jobbar på brännan..

..Alldeles för morgontrött..

..Utsikten från Nathalie balkong..


Grabbarna grus!

Kommentarer
Postat av: chrillew

hörru sofia, äru ledig på fredag? puss på dig seexxi! ;P

2009-05-17 @ 21:01:58
Postat av: Nino

Sen vaknade lilla Chrillew upp å insåg att de va dags att gå till skolan! :)



De e roligt att se på nollor som dig försöka haha :D

2009-05-17 @ 23:31:53
Postat av: Anna

låt ninos fia vara din bögfis! :D

2009-05-18 @ 17:04:07

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0