nice weather

Hej nu är jag tillbaka efter alla omständigheter. Jo såhär är det.. Ni vet ju att jag skrev att jag mådde bra igen men senare mot kvällen mådde jag dåligare, mycket dåligare . Igår kväll körde pappa mig till huddinge sjukhus för att jag hade fått en akut tid efter att mamma hade pratat med dom i flera timmar sa dom att det var lika bra att komma in akut. Vi kom in och jag fick berätta vart jag hade ont etc. Jag berättade att jag hade ont i min vänstra sida och dom trodde att det kunde ha med njuren att göra. Jag fick både ta urinprov och blodprov och jag bölade som ett litet barn när hon stack mig med nålen i armen och fingret. Sen tror jag att vi satt och väntade på svaren i drygt en timme innan en läkare kom in för att lyssna på mitt hjärta och mäta min puls. Sen blev det mer väntan så jag och pappa fick förflytta oss till ett annat rum. Sen kom läkaren igen och sa att hon visste var det var som var fel. Jag hade fått en urinvägsinfektion som hade gått ut till min njure, jag orkar inte gå in helt på det. Men nu ska ska jag iallafall få medicin och kommer förmodligen att bli frisk snart.
Jag hoppas att ni håller er ute idag! Jag har suttit ute hela morgonen och försökt att få lite färg men det känns som att det är omöjligt. Nu ska jag hoppa in i duschen och sedan lägga in lite nya bilder på datorn. Ha det så mysigt!





Kommentarer
Postat av: Amanda

Gud vad fint uterummet blev :) Hörde av mamsen att ni hade fixat till det ;) <33

2009-05-25 @ 16:33:22
URL: http://petterssona.blogg.se/
Postat av: sofia

Tack gumman! jo det stämmer :P<3

2009-05-25 @ 16:47:33
URL: http://exclusiivt.blogg.se/
Postat av: joss

lyckades också få urinvägsinfektion, fast min var inte lika allvarlig som din. krya på dig!

2009-05-25 @ 20:05:18
URL: http://tjussefin.blogg.se/
Postat av: nino

Jag hoppas du blir helt frisk snart älskling så jag kan få träffa dig igen :$

saknar dig! <33333333333333333333333

2009-05-25 @ 20:59:01

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0