plugg

Hej på er. Nu har jag precis kommit ur duschen. Dagen har vart kanon. Både fint väder och ett glatt humör hela dagen. Vi hade spanska prov idag och det gick förvånansvärt bra. Efter skolan tog jag bussen hem för att möta upp min lillasyster med skoltaxin som kom runt 15.30. Lite senare kom Nino och där på min mamma & pappa. Pappsen ställde sig vid grillen och grillade kött, gott var det! Sen runt 21.30 tog Nino tåget hem. Jag ska alldeles strax gå igenom engelska läxan som är tills imorgon.. Mycket pluggande nu känner jag fast imorgon är det fredag och det ska bli så jäkla skönt! Sov så gott nu allesammans. Puss och kram.


Malin och jag, fina fiskar!

Guldfisken och gäddan!

Jag ute i det fina vädret.

Kommentarer
Postat av: Anonym

Har en fråga, vill du bli likadan som www.desireenilsson.blogg.se och www.paulinadanielsson.blogg.se? dom e fjolliga, håll dej till de du gör ;)

2009-05-08 @ 21:26:57
Postat av: Anonym

Hej! Jag kommer från ett känt bloggföretag!Du är en dukitig bloggerska, du uppdaterar så ofta du kan och kämpar på med din blogg. Men det skulle bli ännu roligare om du gjorde ett videoinlägg då och då! Bara ett tips för vi snackar lite om dej här på redaktionen och vill ha med dej bland topp 10! Bara så du vet så känar man mer på videoinlägg och du får mer läsare m.m! Bara ett litet tips! (svara gärna i ett blogginlägg, kollar inte komenterarna så ofta) :) ha en fortsatt trevlig helg! Kram.

2009-05-08 @ 21:37:21
Postat av: Anonym

Sofia ärligt talat, det är du som skrivit kommentaren ovan! du är bra rolig du

2009-05-08 @ 21:45:03
Postat av: Anonym

UPPDATERA! sötnos

2009-05-09 @ 10:09:38

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0