sjuk

Hej sötnosar. Tack för alla fina kommentarer angående de nya bilderna. Blir så jäkla glad när ni skriver fina saker. Min dag har inte vart så vidare bra. Vaknade imorse med illamående. Och senare när jag kom till skolan fick jag frossa och kallsvettades som en gris. Men jag stannade kvar ändå, vilket var ganska dåligt. Efter skolan följde jag med Nathalie hem och hon tog hand om mig. Hon kokade te och bäddade ner mig, tack så jätte mycket gumman! Vid 20.00 kom Nino dit. Han satt och höll mig sällskap medans Nathalie åt. Jag har nog världens bästa vänner och pojkvän. Ni är alla guld värda. Imorgon kommer jag nog att stanna hemma. Senare på kvällen om jag mår bättre ska jag nog träffa Nino en stund eftersom att jag åker till Norrland på torsdag. Hn måste komma hur illa jag än mår faktiskt! Nu ska hag titta på "Christine". Ha en underbar kväll.



My new shoes. Dom ser ganska tantiga ut på bilden men dom är snyggare i verkligheten.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0