frågor och svar

Anonym:

vart har du köpt tröjan :)

Sv: Den randiga tröjan kommer från H&M. Kram

Sara:

hur många piercingar har du och vart? :P

Sv: Jag har fyra piercingar i öronen och en piercing i naveln. Kram

malin:

varför valde du att just heta exclusiivt.blogg.se?
Vad gör du på fritiden, går du fortfarande kvar på dans?
Vad ska du göra i sommar?
varför ville du börja blogga?
Har du alltid vart mörkhårig?
KRAMAR!

Sv: Jag skaffade ett konto på playahead.se och valde exclusiivt som användarnamn sen har det bara följt med mig hit. På fritiden umgås jag med mina vänner och min pojkvän. Nej jag går inte kvar på dans längre. Vill gärna börja igen, men vi får se hur det blir med det. I sommar ska jag spendera mycket tid med vänner/pojkvän och bada och sola mycket, ta dagen som den kommer framförallt. Jag ville börja blogga för att många andra av mina vänner gjorde det. Jag tyckte att det verkade kul & det var det så nu är jag fast. Nja, jag var väldigt blond som liten med håret mörknade med åren. Kram på dig gumman.

Kim:

1. Hur gammal är du?
2. Hur lång är du?
3. Favorit mat/dryck?
4. Favorit mat/godis?
Sv: Jag är 14 år och 168 cm lång. Min favorit mat är tacos och grillat. Favorit dryck/er är Loka och Cola. Mitt favorit godis är choklad. Kram


en nyfiken hampus:

bh storlek?

Sv: 75-80 A

Steffi:

Hur skulle du beskriva dig själv med 3 ord? :)
ps. super bra blogg! kram

Sv: Oj jag vet faktiskt inte.. Kanske stark, snäll och glad. Tack så jätte mycket, alltid kul och höra. Kram :)

Anonym:

hur lång är du ?
sminkar du dig mycket ?
isåfall vad använder du för smink ?
hur lång är du ?
gillar du dig själv ? allså ditt utseende ,
är du nöjd med dig själv ?

Sv: Ja det står lite långre upp. Nej det gör jag inte, har vissa perioder då min hy behöver vila sig från all make up. Jag kan skriva ett inlägg senare om vilket smink jag använder. Hur lång jag är står också lite längre upp. Jag trivs med mig själv, men självklart har jag vissa dagar som alla andra då allt är åt fanders.. Ja det måste jag nog vara eftersom att jag trivs med mig själv. Kram

Anonym:

varför är du så himla smal, några tips?
får man fråga BH-storlek? :)
kram!
Sv: Jadu, jag tar verkligen det där som en komplimang, tack! Jag försöker äta sunt och röra på mig mycket. Försöker tänka på vad det är jag stoppar i mig och äta mycket frukt istället för godis. Bh storlek står lite längre upp. Kram

madde
:

hur långt vill du komma med bloggen ? :)
kram!

Sv: Jag känner mig nöjd såhär med bloggen. Jag är glad över alla mina fina läsare som jag har nu. Jag har inget speciellt mål angående bloggen än så länge. Kram

cecilia:

döpte din mamma dig till "en nyfiken hampus"? allvarligt!
Vad vill du göra och vart vill du vara om 10 år?
Puss på dig hjärtat!

Sv: Om 10 år är jag alltså 24 år och då har jag ett jobb och en egen lägenhet. Och jag vill vara på ett lyckligt ställe med folk som jag gillar. Kram på dig stumpan!

linnea:

hur lång är du, ? <3

Sv: Jag är 168 cm lång. Kram


m:

vilka sporter har du gått på ? :)

Sv: Jag har gått på dans, fotboll, innebandy och spelade ishockey ett tag när jag var mindre. Kram

J:

varför är du så jävla snygg? :O och din blogg är as bra
Sv: Nej vad gulligt, tack så mycket! Jag föddes såhär och det är väl den enklaste förklaringen *generad*. Tack så jätte mycket, det värmer. Kram

Tack så mycket för alla bra frågor. Hoppas att ni fick bra svar och att ni känner er nöjda med svaren som ni fick. Många pussar och kramar.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0