it feel's good

Hallå allesammans! Nu har jag vart hemma ett tag. Mina kusiner har vart här samt fler i släkten. Jag fyller ju år på tisdag och det är ju mitt i veckan så några kom idag istället. Jag fick pengar, två presentkort på Gina Tricot och en jätte rolig bok som handlar om mitt stjärntecken och det mesta som står i boken passar in på mig, läskigt! Igår var det jätte mysigt. Vi satt ute på balkongen och bara tog det lungt. Fast sen blev det riktigt kallt så då gick vi in. Vi satt vid bordet och pratade, och jag skrattade så mycket att jag knappt fick nån luft när Nino och Tony imiterade Robert Gustavsson. Har ingen aning om hur mycket klockan var när vi somnade igår men det var en riktigt mysig kväll iallafall. Jag ska snart bege mig mot mormor. Hon har gjort en smörgås tårta åt mig, mums. Ni ska få bilder från igår och från idag. Bilder från idag lägger jag in senare ikväll när jag kommer hem. Ha det bäst nu!


Tony & Nino på balkongen, sötnosar!

Jag vet inte vad jag gör där men jag bjuder på den iallafall..

Nathalie & jag som ligger och sussar.

Strike a pose!

Kommentarer
Postat av: nino

Oj fyfan.. Vilken jävla bild.. va du tvungen att lägga upp just den älskling? :( :D <33333333333

2009-05-03 @ 21:10:49
Postat av: L

Fan va mysigt ni har det. Nino varför frågade du aldrig mig om jag ville vara med för? :(

2009-05-04 @ 18:20:02

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0