influensa

Hej på er alla. Förlåt för min långa fråvaran från bloggen men jag har vart jätte sjuk. Jag har legat nedbäddad med 39-40 graders feber i fyra dagar. Jag har haft ifluensa och jag har varken kunnat äta eller röra mig. Jag kunde inte heller följa med till Norrland på gammel morfars begravning för att jag var så sjuk och känns jätte jobbigt att inte ha fått säga farväl.. Jag har bott hemma hos mormor och morfar medans mamma och pappa åkte till Norrland. Min underbara mormor har uppvaktad mig som en prinsessa, tack mormor! Jag hoppas att ni andra har haft en underbar "dubbel helg" eller vad man ska kalla det.

Jag känner mig nu mycket bättre och kommer nu kanske att börja blogga som vanligt men vi får se om jag har tillräckligt med ork. Ska passa på att blogga så mycket som möjligt idag eftersom att jag känner mig bra. Nej nu ropar duschen på mig. Uppdaterar mer senare. Puss på er!


Jag har aldrig sagt att jag är något - Jag har bara sagt att jag är någon.

Kommentarer
Postat av: cecilia

krya på dig gumman!

2009-05-23 @ 16:36:32
URL: http://ciizs.blogg.se/
Postat av: Anonym

älskar dina ögon!

2009-05-23 @ 17:43:02

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0