weekend

Hej på er. Nu är jag äntligen hemma. Igår blev det ingen uppdatering eftersom att det hände en jätte hemsk/jobbig sak. Jag kände att jag inte hade så mycket att komma med i bloggen just då. Jag var med Nathalie hela dagen och kvällen igår. När vi kom hem till mig vid 23.00 tappade vi upp badkaret och badade. Så jäkla skönt var det. Låg och snackade om allt mellan himmel och jord. Vi somnade runt 04.00 igår kväll. Imorse vaknade vi av mitt alarm som gick igång vid 08.00. Gick upp och gjorde oss i ordning sen begav vi oss mot tungelsta för att möta upp Nino och sedan gick vi vidare till Malins stall där hon skulle tävla så vi skulle dit och "pusha" henne lite. Till dig gumman - Du var jätte duktig! Efter det tog vi bussen mot Vh och jag följde med Nino hem. Hemma hos honom låg vi och sov. Denna helg har inte vart lugn så det var nog skönt för oss båda att få slappna av lite. Den här veckan lovar jag er att jag kommer att uppdatera mer. Men som sagt så har den här helgen inte haft så mycket tillgång till datorn vilket ändå känns relativt posetivt. Hoppas att eran helg har vart lyckad.



Jag & Nathalie, jag älskar dig syster!

Bara för att vi är så grymma! *blink*

Livet leker.. Du gör mig mycket glad gumman!

Kommentarer
Postat av: hemlig beundrare

Du är så jävla vacker! Vilket jävla fantasktiskt utseende du har. Jag hade aldrig tackat nej till ditt ansikte & kropp. Jag är så avundsjuk asså.. Älskar dig och din blogg!

Sluta aldrig med det du gör. You rock's girl!

2009-05-10 @ 19:59:31

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0