listan about me

Om förhållanden
Är du singel? - Nej
Tror du på kärlek vid första ögonkastet? - Ja det tror jag, men man måste nog på på utseendet väldigt mycket
Kärlek eller sex? - Kärlek ofcourse
Har du varit kär i någon? -  I am in love
Finns det någon för dig just nu? - Jajamänsan

Tio frågor om dig själv
Ditt namn? -  Sofia
När fyller du år? -  5 maj
Några utsmyckningar på din kropp, isf var? - Öronen och naveln
Vad har du på dig just nu? - T-shirt och shorts
Vilken årstid är bäst? -  Sommar
Vad tycker du mest om hos dig själv? -
Vad är du bra på? - Att prata, har jag väl börjat kan jag inte sluta..
Vem älskar du mest på denna jorden? - Min familj, pojkvän och vänner
Sover du hellre själv än tillsammans med någon? -  with somebody

10 frågor om dina vänner
Vem är din allra bästa vän? - Jag har ingen allra bästavän, utan jag har många vänner!
Vem vet allt om dig? - Det måste nog vara Rebecca och Nino
Vem är roligast av dina vänner? -  Patrik Björklund
Vem är snyggast av dina vänner? -  Emelie englund, she's gorgeous
Vem är mest partyprisse? -  Theresa Lainen, utan tveken!
Vem är den du helst har filmkväll med? - My love ofc
Vem av dina vänner är mest "evil" ? - Malin Hansson är nog den fräckaste av dom alla..
Du ska träffa en kille/tjej du tycker om, vem tar du med dig? - Nathalie Lundqvist

10 Frågor om din familj
Vem står dig närmast? - mamma
Har du bra kontakt med båda dina föräldrar? - kontakten är suverän!
Vem är farligast i din familj? - Pappa, haha
Vem ser roligast ut i din familj? - Herr Morris (min feta katt)
Vem är coolast? -  Det måste nog vara jag! *blink*
Har ni något husdjur? -  2 hundar & 2 katter
Vem har du mest gemensamt med? - Det är nog papi
Vem står för underhållningen? - Pappa och jag såklart
Vem sover du oftast med? -  Lillasyster
Roligaste kvällen med familjemedlem? - När pappa och jag var på råsunda i somras

10 frågor om idag
Vad har du gjort? - Solat, umgåtts med pojkvännen och Nathalie
Har du varit glad idag? - Oja
Har du varit ledsen idag? - Nej
Har du gjort något bra idag? - De vette tusan
Vad ska du göra nu? - Torka håret sen borsta gaddarna
Har du gjort något dåligt idag? - Ja, jag har slarvat bort mitt lypsyl
Vad har du ätit idag? - Sallad, choklad och kebab.. not good!
Har du duschat idag? - Såklart
Är du trött nu? - Ja
Vad händer imorgon? - Skola sen mycket uppdatering samt nya bilder till bloggen

Telefon/Mobil
Vem ringde du senast? - Mamma
Vem ringde dig senast? -  Cb
Vem sms:a till dig senast? - Baby
Vem sms:a du till senast? - Baby


Övrigt
Är du hungrig just nu? - Nej
Vad är klockan nu? - 22.15
Vilka sidor på Internet är du inne på just nu? - Facebook, blogg, youtube och msn

Familj
Hur länge sen var det du träffa din morsa? - 5 minuter sedan
Hur länge sen var det du träffa din farsa? -  1 timme sedan

Musik
Lyssnar du på musik just nu? - Rock
I så fall, vilken låt för tillfället? - 3 doors down - Away from the sun
Vad gillar du för musik? - Jag gillar för det mest all musik dock inte dansbandmusik

Kärlek
Har du kysst någon idag? - Ja
Har du kysst någon de senaste 30 dagarna? - Yes
Har du ett förhållande? - Ja och det rullar på fint
När går gränsen vid otrohet? - Kyss på munnen
Är du romantisk? - Ja det är jag nog
Har du gråtit framför någon du tyckt om någon gång? - Jajamänsan
Har du nångång slagit någon? -  Inte med flit
Har du lekt med någons känslor? -  Nej det finns ingen anledning
Länge höll ditt längsta förhållande? -  Det pågår just nu, 8 månader snart
Hur länge var ditt kortaste? - 3 månader
Vill du vara singel eller ha ett förhållande? - Ett förhållande
Har du varit tillsammans med två samtidigt? - Ja det hände i 5:an
Är du en bra pojk/flickvän? - Jag hoppas det
Vem sov du senast bredvid (av det motsatta könet)? - Den snarkande åsnan Nathalie Lundqvist
Vem sa senast att han/hon tyckte om dig mer än som vän? - Nobody
Har du varit tillsammans med någon som du sen hade ett KK-förhållande med? - Nop
Hur gamla var dina föräldrar när de blev tillsammans? -  Inte sjuttsingen vet väl jag (?)
Har du någon gång velat ha ditt syskons pojkvän/flickvän? -  Haha nej
Skulle du kunna tatuera in din kärleks namn på armen? - Skulle jag nog kunna
Har du mest blivit dumpad eller dumpat? - dumpat
Vad gillar du för stil på tjejen/killen? - Folk som kan bjuda på sig själva

Kommentarer
Postat av: agnes

haha jag älskar din personlighet! du verkar vara en fett härlig och go tjej :D pussar<3

2009-05-18 @ 17:02:00
Postat av: emelie

AAAAAAAAAAW, söt ggumman ! <3

2009-05-18 @ 21:09:40
URL: http://emssn.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0