valborg/dålig uppdatering

Hello sunshines! Börjar med att be om ursäkt för en urusel uppdatering. Men angående valborg så blev allt som oplanerat. Det slutade med att jag träffade Nathalie och vi blev bjudna på jätte god mat av Ninos gulliga mamma. Senare på kvällen gick vi till brasan, såklart! Sedan mötte vi upp Lina flina. Vi gick ute i det härliga vädret och bara tog det lungt. Det blev en jätte mysig valbrog med tjejerna.

Dagen efter gick jag hem till Nino. Vi låg och mös hemme hos honom eftersom att det var våran månadsdag, 7 månader är det nu. Lagade lite mat och kollade på film. Jag ska alldeles strax bege mig mot vh igen. Ikväll blir det mys hemma hos Nathalie med Tony och Nino. Vi ska sitta på balkongen och ta det lungt med godis och läsk, lovely! Tar med mig kameran så det blir väl lite bilder ikväll. Jag hoppas att ni hade en riktigt mysig/trevlig valborg. Nu måste jag göra mig i ordning. Ha det så bra, puss på er sötnosar!


Nathalie och Lina, raringar!

Jag och en Nathalie som ser ut att däcka när som helst..

Lina flina :)

Nathalie och jag i skolan.

Halva jag och den blivande STORA artisten Lina.

Kommentarer
Postat av: nathaliten

nej men vadå jag ser groggy ut på bilden ? :O

2009-05-03 @ 11:45:37
Postat av: Lina

Nej men sosso ! Ärligt dedär va inte kul :P Vem sa att du fick lägga utt dom där ? xD<33

2009-05-03 @ 21:12:39
Postat av: S O M M A R U N G A R N A !

Hejsan sötunötu!

Hur är det med dig då ?

KRAM PÅ DIG! :)

2009-05-04 @ 12:59:29
URL: http://sommarungarna.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0