bad update

Godkvällens bloggen! Hoppas att det är bra med er för med mig är det toppen. Igår var det jätte mysigt. Vi åt på en Thai resturang med Rebecca och hennes mamma. Sen åkte jag vidare och kom hem till min pojkvän strax innan midnatt. Han kom och mötte mig vid tåget, så gullig. Somnade ganska fort och vaknade relativt tidigt imorse vilket var riktigt skönt. Vid 16.00 fick vi skjuts hem till Markel där vi såg Aik - Götebrog. Aik tog Sm Guld och det känns FANTASTISKT! Efter matchen fick vi skjuts hem av Linus pappa. Så kom hem för några timmar sedan men har suttit och pluggat lite och pysslat om mig själv (tagit igen lite egen tid). Imorgon har jag sovmorgon till 09.00 och idrott direkt på morgonen så jag hinner nog skriva ett litet morgoninlägg. Nu ska jag torka håret och måla naglarna.
/Love fia


Fina Axlundarna.
De var tyvärr den enda bilden jag tog igår.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0