bad weather

Hej alla underbara människor!
Herrgud vad irriterad jag blir på detta piss väder! Skönt att man åker ifrån det nu på fredag. Hur det kommer bli med bloggen där borta vet jag inte. Hörde med pappsen och han sa att det fanns ett internetcafé där vid hotellet så bloggen kommer kanske att uppdateras när jag är där men inget är säkert. Annars är jag tillbaka den 7/12 som vanligt igen med en massa bilder från resan, nice nice.

Men nog om det nu. Dagen har rullat på i sin ordning och det har vart lungt hela dagen vilket har vart skönt. Har tagit tag i några saker så nu slipper jag bekymmra mig mer om det. Nu ska jag läsa ELLE och dricka lite kaffe. Sen är det dags för att vara barnis! Ha en fortsatt skön måndag. /Love fia



Mys


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0