bio kväll med brudarna

Godagens vänner!
Börjar med att be om ursäkt för en kass uppdatering men jag hade ingen tid till bloggen igår. Igår gick i skolan till 14.00 tiden. Efter åkte jag och Nathalie hem till henne och hämtade pengar och sedan vidare hem till mig. Där fixade vi oss och åt lite. Sedan träffade vi Rebecca på 16.30 tåget som vi tog tillsammans mot stan. När vi kom in till stan beställde vi biljetter och vi såg "Flickan som lekte med elden" och den var grymt bra. Det fanns en stund i filmen då mitt hjärta nästan hoppade ur bröstet, shit vad rädd jag blev! Efter filmen gick vi till pressbyrån och köpte en varsin kaffe eftersom att det var iskallt ute och vi fick vänta på tåget ett bra tag. Vi somnade nån gång runt 04.00 igår så jag är helt slut just nu. Ska börja göra mig i ordning och sedan träffa min pojkvän. Hoppas ni får en skön lördag! /Love fia





Bilderna från igår.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0