lovely day with cecilia

Hej bloggen!
Nu har jag precis "landat". Kom hem för ett tag sedan så sen dess har jag försökt ta fram lite kläder som ska med till Thailand. Försöker att inte ta fram för mycket eftersom att jag har planerat att köpa en helt ny garderob där borta. Så det får inte bli fullt i resväskan!

Idag har det vart stressigt som tusan och det gick hur segt som helst i skolan, sjukt! Slutade runt 15.00 tiden och det var tungt! Vet inte varför men allt har bara gått i "slow-motion" hela dagen. Efter skolan åkte jag och Cecilia till handen för att ta en fika. Det var jäkligt trevligt. Sen tittade vi runt lite bland alla affärer. Fick även min tröja av Lollo (http://llouiseanderssson.blogg.se) tack så jätte mycket! Vill även tacka dig Cecilia för att du gjorde min dag ännu en gång. Nu ska jag göra lite te och sedan umgås lite med min mami. /Love fia








Love you honey!


Kommentarer
Postat av: Anonym

härliga bilder =)

2009-11-17 @ 21:34:03
Postat av: cecilia

i love you honey!

2009-11-18 @ 07:36:34
Postat av: Anonym

om du ska köpa den där tunikan med paljetter uppe vid brösten ;) köp den på vero moda istället, mycket bättre kvalitet ;) har en sån och den har hållt i ett år :)

2009-11-18 @ 14:53:01
URL: http://duggin.blogg.se/
Postat av: bella

vart har du köpt den där väskan ? (A)

2009-12-02 @ 18:54:05
URL: http://baldeforss.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0