otrolig teckning

Godkvällens kära läsare!
Kom nyligen ut ur en lång härlig dusch. Passade på att göra en hårinpackning och lite annat fix. Dagen började jag med att försova mig så det blev inget möte med min mentor. Så vi bestämde att ta det någon annan dag i veckan. Efter skolan åkte jag och Malin hem till henne. Där tittade vi på film och drack te. Pratade även om en massa saker. Känns verkligen som att det var ett väldigt bra tag sedan vi sågs (saknar de där stunderna). Kom hem för ett tag sedan så har inte hunnit med att göra så mycket mer än att duscha. Så nu tänkte jag koka en kopp varmt te och krypa ner och prata lite med min älskling. Vi höres!
/Love fia



Denna fina teckning har en vän som heter Sofie gjort till mig. Hon är otroligt duktig och ni kan läsa hennes blogg här på http://suhh.blogg.se


Kommentarer
Postat av: lollo

eeh.. Asså jag vet inte. Jag har inte använt den men jag tvättar den innan ändå . Så om du vill kan du typ adda mig på Msn så kan vi byta nummer typ. Så är de lättare :) Kram

2009-11-03 @ 22:28:03
URL: http://llouiseanderssson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0