fars-dag

Ja ni folket idag är det fars-dag så jag hoppas att ni har grattat och kramats med era pappor. Själv bakade jag en kaka och gav en liten present (ett kort på mig och min pappa). Igårkväll var jag med min pojkvän och vi gjorde inte så mycket, åt godis och tittade på tv. Det var riktigt mysigt. Filmen som vi såg hette "Desperate Hours" och den var grym. Den måste ni se! Vaknade ganska sent imorse men min gulliga pojkvän skjutsade hem mig så jag slapp ta tåget hem. Sen jag kom har jag pluggat och bakat till min lilla pappa. Satt nyss och fikade och det var kul och umgås lite med honom. Nu ska jag strax hoppa in i duschen och sedan plugga ännu mer, BUHU! Men vi hörs mer senare. /Love fia




Kommentarer
Postat av: anniepannie

Va gulligt av dig att baka åt din lilla fader snuttan! Vi måste ses snart, call me when you can and have time =)<3

2009-11-08 @ 17:57:26
Postat av: E

Jättegulligt! själv har jag inte orkat baka så det blev att köpa färdigt på ica hehe ;P



Fin blogg du har förresten :)

2009-11-08 @ 18:28:00
URL: http://ilame.blogg.se/
Postat av: Anonym

va gulligt hade jag haft en pappa hade jag gjort sammasak

2009-11-08 @ 20:39:15
Postat av: Anonym

Jag såg också den filmen haha ;) den var faktiskt rätt bra men slutet var rätt så skumnt haha



den rekommenderas verkligen! puss

2009-11-08 @ 20:47:35

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0