filmkväll och wienerbröd

Nu har jag precis sett en av Johan Falks nya filmer och smockat i mig wienerbröd tillsammans med Nattie. Vill bara säga att jag rekomenderar de filmerna starkt! Jag satt på hel spänn hela tiden. Så ni som älskar spänning ska se hans filmer, tusen gånger bättre än BECK filmerna. Sen vill jag säga att jag mår mycket bättre. Tog blodprov hos läkarn idag och det gick kanon. Efter det kom Nattie och höll mig sällskap, älskar när mina älsklingar kommer på besök sådär spontant bara. Men nu ska vi sätta på en ny film och ta fram nått gott och smaska på medan. Ha en fortsatt skön tisdags kväll. /Love fia


Fikat till filmen (Tack pappa).


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0