i'm back

Hello dear reader's!
Hoppas att det är bra med er. Jag tog en såkallad "blogg-paus" över helgen. Men nu är jag tillbaka och med mycket att berätta. I fredags var jag med Nathalie. Vi var hemma hos henne och myste. Köpte lite godis och läsk och pratade en massa. Vi vaknade runt 11.00 tiden i lördags morse och var helt hysteriska! Jag förstår inte hur jäkla barnslig man kan bli ibland, men det var sjukt kul och jag tackar dig för den stunden gumman. Senare åkte jag hem till min pojkvän för att gratta hans underbara mamma. Efter det åkte vi hem till mig och tittade på en utav Johan Falks nya filmer och jag är besatt av dem. Pappa hyrde den 3:e idag som vi snart ska se. Men åter till lördagen. Vi tog det lungt hela kvällen och låg för det mesta i sängen och drack julmust och tittade på tv.

Idag vaknade vi runt 12.00 ensamma i huset, vilket var OTROLIGT skönt. Båda har vart sängliggandes hela dagen. Skönt att få sova ut och bara vara! Nu har jag iallafall hunnit ta en dusch och gjort en hårinpackning samt rakat benen så nu ska jag göra lite te och måla naglarna. Vi hörs! /Love fia



Shine for you!


Kommentarer
Postat av: basse

GRYMT VACKER BRUD ASSÅ!

2009-11-15 @ 19:58:29
Postat av: Anonym

kan du ´lägga ut veckans planer sötnos? :)

2009-11-15 @ 21:28:55
Postat av: p

så jävla söt, bästa bloggen ever! =)

2009-11-16 @ 16:19:10

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0