kalabalik

Hej på er gullisar!
Nu har jag och Nattie precis sörplat i oss en varsin kaffelatte och haft lite Gossip talk, nice huh? Dagen började lungt men sen när jag kom hem fick jag total panik! Min plånbok var borta och jag kom på att jag glömde den i skolan på toan när vi bytte om. Mamma fick ringa till skolan och som tur var så hade några söta tjejer hittat den och lämnat in den. Vilka ni nu än var så ber jag verkligen så hemskt mycket om tack. Så efter att jag och Nathalie hade hämtat den så begav vi oss mot handen och köpte ett par skor. Jag hittade ett par jätte söta svarta tygskor med blommigt mönster. Duktiga fia i farten! Så nu är det momentet avklarat. Nu ska jag vara lite social med Nattie och hjälpa henne med naglarna. Vi höres! /Love fia



Kommentarer
Postat av: Malin

Vad mysigt det ser ut! :)<3

2009-11-02 @ 20:18:41
URL: http://malnn.blogg.se/malin
Postat av: Anonym

kan inte du lägga in bilder på skorna :D fin blogg <333

2009-11-02 @ 20:24:47
URL: http://linabast.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0