kreativitet

Ibland får jag såna här kreativitets kickar.
Stylade ett par gamla klackskor enkelt men ändå snyggt. Hittade lite smycken som jag smyckade skorna med och tro det eller ej men det blev ganska snyggt. Skorna är dock inget jag skulle kunna använda nu i vinter men sen när sommaren kommer då, då ska jag använda dom ständigt!

Rosetterna är hårspännen som man lätt kan ta av och på om man vill.



Ett halsband som hänger bakom ovanför klacken. Också lätt att ta bort.
Kedjorna har jag fäst under skosulan så att det inte trillar av när man går. Enkelt!


Dessa är mina favoriter.
Två kedjor som jag har fäst samman och sedan snurran runt skon. Läckert!


Kommentarer
Postat av: Anonym

jag har också såna rosetter så tack för idén med skorna, asgulligt ju :)<3

2009-11-05 @ 15:12:59
Postat av: mimmi

coolt med kedjorna faktiskt :P

2009-11-05 @ 16:42:21
Postat av: Anonym

ballt tycker jag ;)

2009-11-05 @ 22:27:53
Postat av: Felicia

fint med kedjorna på den sista bilden.

2009-11-05 @ 22:32:47

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0