my make up

Det var ju någon läsare som undrade vad jag använder för smink så nu har jag äntligen tid att skriva detta inlägg.

Jag använder mig utav en foundation från Maybelline New York. Ett solpuder från H&M som funkar helt okej och som är billigt. De produkterna använder jag som en bas. Och sen duttar jag lite rouge över kindbenen ibland som också är en av H&M's produkter. Sen använder jag mig utav en mascara från L´oreal, Telescopic. Och en parfym från David Beckham och ett läppglans som också kommer från H&M. Det använder jag mig utav till vardags.



Kommentarer
Postat av: lindha

vi har exakt samma produkter förutom mascaran & foundationen. Dock har jag precis bytt ut mitt h&m puder mot ett annat, men man ser ingen skillnad:P

2009-11-05 @ 19:04:17
URL: http://lnn.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0