packning

Gaah jag har världens ångest över min packning! Jag vet inte om jag har för mycket eller för lite kläder med mig. Men & andra sidan så behöver jag ju inte så mycket iochmed att jag ska köpa en massa kläder där. Men jag vill iallafall ha tillräckligt med ombyte ifall det skulle behövas.

Skoldagen har gått fort. Alla har vart super gulliga och kommit fram och sagt hejdå. Nu gäller det verkligen! Imorgon åker jag, helt otroligt. Känns som att det var igår som jag sa till pappa att "snart om en månad åker vi" men det känns verkligen inte som att vi ska göra det imorgon! Kommer nog inte fatta det förens jag sitter på planet. Ifallafall ska det bli så sjukt kul och mysigt. Kommer sakna alla mina nära&kära grymt mycket. Angående bloggen så kommer jag nog att uppdatera den nån gång ibland där borta. Men det är tyvärr inte helt säkert, men de lär ju märkas isåfall. Nu sak jag packa ner allt i min resväska. Senare ikväll kommer min älskling och spenderar de sista timmarna med mig innan jag åker. Ha en fortsatt skön torsdag! /Love fia



Kommentarer
Postat av: Anonym

gud vad fin blogg du har jag älskar den och jag älskar dina kläder :)

2009-11-19 @ 16:07:04

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0