snart bär det av

Timmarna räknas och spänningen stiger!
Snart så bär det av mot värmen och palmerna. Har packat ner det sista nu så det känns otroligt skönt. Har tittat igenom allt skolarbete som ska med också.. tyvärr en hel del så det blir plugg på planet. Ska kika igenom garderoben en sista gång innan jag går och lägger mig ifall jag kanske har glömt något som ska med.

Just ja, tack för alla söta sms! Det värmer jätte mycket och det gör bara så att jag kommer uppskatta resan ännu mer. Första veckan kommer nog att gå fort men mot sista veckan där så kommer jag nog få lite små längtan hem.. Kommer mest längta efter min pojkvän, bästavän och alla góa glada människor omkring sig. Men tror nog att denna resa kommer att göra ett gott intryck och det känns som att jag behöver en "ny start i livet" så resan kommer lägligt. Nu ska jag ringa min bästavän och säga hur mycket jag älskar henne och sen krypa ner i sängen och ringa vidare till min pojkvän.
 /Love fia


Just nu bär jag min mysiga mjukisdress!


Kommentarer
Postat av: Anonym

Ha det bäst i Thailand sötnos! :P

2009-11-20 @ 00:24:45
Postat av: J

Jafan ha det sjukt härligt där borta nu, kommer sakna din uppdatering dock :(<3

2009-11-20 @ 00:28:54
Postat av: Anonym

Ha det skit bra i Thaaaaailand Sophia <3

2009-11-20 @ 00:30:27
Postat av: cecilia

ha det så jävla bra nu hjärtat!

jag älskar dig!

2009-11-20 @ 06:50:29
Postat av: Anonym

ha de bäst i thailand:D

2009-11-22 @ 17:52:07
Postat av: Anonym

ha de bra :)

2009-11-22 @ 23:01:56
URL: http://duggin.blogg.se/
Postat av: alexandra

ha det bra hjärtat.

2009-11-23 @ 16:30:28
URL: http://ballehoe.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0