studiedag

Hej på er sötnosar!
Idag har jag studiedag och jag känner mig helt frisk igen, skönt! Nattie åkte nyss till skolan för att ha utvecklingssamtal så vi får hålla tummarna för henne att det går bra. Vi vaknade runt 11.00 tiden imorse och gick upp en halvtimme efter och gjorde lite frulle. Satte oss ute ett tag och pratade lite vilket var otroligt skönt. Sen har vi bara degat framför tvn hela dagen. Men när hon kommer tänkte vi ta lite kort som sedan kommer att hamna här på bloggen. Så håll utkik efter dom! Nu måste jag plugga för vi har prov på fredag och jag har knappt gjort hälften av alla de frågorna man ska svara på.. Så nu blir det skärpning! (Nu kommer Malin och hjälper mig med det här, haha!) Ha en skön onsdag.
/Love fia



Mysväder


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0