svar på tal..



Postat av:
älskar din blogg ska du veta!
undrar bara om du har mycket problem med finnar osv?

Sv: Åh vad gulligt, tack så mycket! Nja det är periodvist. Ibland har jag som t.ex innan mensen. Då kommer det en och annan ouppskattad finne. Sen jag började med den där produkten som går på tv reklamen (brukar oftast inte falla för reklam tips men denna produkt kändes värd att testa) och den funkar utmärkt. Har nästan hela serien och den heter Visible Clear. Serien består av en peeling, rengörings vatten och en salva som man duttar på blämmor. Easy, so go on and try it! Jag använder den varje kväll innan jag ska lägga mig. 



Postat av:
En fråga bara- Vad använder du för typtext i inläggen & rubrikerna? Tacksam för svar!
Sv: Jag har faktiskt helt ärligt ingen aning. Det var Cecilia som fixade min blogg så jag kan fråga henne eller om hon nu läser detta så kanske hon kan svara i det här inlägget. 

Postat av:
vad heter låten ? (:

Sv: Låten som är en utav mina favoriter heter Believe med Yolanda Adams. 

Postat av:
Hur länge har du och nattie känt varandra? grym blogg :)
Sv: Vi har känt varandra sen dagis. Men vi började inte umgås förns i 5:an. Så sedan dess har vi hållt ihop och har bara blivit tajtare och tajtare. Tack vad gulligt! =)

Kommentarer
Postat av: cecilia

Typsnittet är Conecto.

2009-11-05 @ 07:09:12

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0