svar på tal..



Anonym om förbannad:
din hår e svart va ? , för de ser skit svart ut ? :D , kanske blåsvart eller ? , jaaja iallafall så var det fint ! , men på andra bilder ser det ljust ut där uppe ? varför det ? :O , men bra blogg puss !
Sv: Haha nja det är mörkbrunt men de ljusa du ser på vissa av mina bilder är min ljusa utväxt. Har egentligen ljust hår men utväxten tänker jag vänta med att färga tills efter att jag har kommit hem från Thailand. Tack vad gulligt!

linnea om veckans planer!:
hur länge ska du vara borta och vart i thailand ska du ?:)
Sv: Jag kommer att vara borta i 14 dagar alltså 2 veckor. Vi ska till Phuket.


bella om såhär ser jag ut idag:
har din kompis Rebecca ocksp blogg ? PUSS
Sv: Hon har haft men ska försöka pusha henne lite till en ny.

Anonym om wonderful day:
vart har du köpt västen? :)
Sv: Den kommer ifrån ESPRIT tror jag.

Josefin om jag genom åren/fjortistiden:
haha vad leker du? du är fortfarande fjortis gumman :)
Sv: Haha lilla vän.. Vad du har för syn på fjortis är skrattretande! Och vet du vad? Jag bryr mig faktiskt inte för fem öre om du tycker att jag är fjortis eller inte. Jag vet vad/vem jag är så vad du tycker om mig har ingen som helst betydelse alls. Ha det Tarzan!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0