thailand

Hej pa er alla dar hemma!
Guuud vilket harligt land. Jag stortrivs och alla ar sa otroligt trevliga! Det ar ca 30 grader i skuggan och vi badar i kristallklart vatten. Sanden kanns som vetemjol, helt sjukt mysigt stalle. Det kanns som att jag skriver pa norska men de sista bokstaverna i alfabetet finns inte. Imorgon ska vi rida pa elefanter och bada i ett vattenfall i en regnskog. Sen pa onsdag ska vi till ett stalle och snorkla bland sanna fiskar som endast finns hemma i akvarium. Jag kan ocksa meddela att jag har blivit jatte brun men aven brant mig.. Nu har jag inte sa mycket tid kvar pa den har datorn men jag ville bara beratta lite och saga att jag saknar alla grymt mycket! (har kopt presenter till vissa av er). Nu ska vi snart ut och ata sen blir det tuk tuk (taxi) runt i staden. Ha det gott allesammans! Varma kramar fia


Kommentarer
Postat av: Rebecca

fan kom hem nu! saknar dig!

2009-11-28 @ 14:29:44
Postat av: Malin

Saknar dig!

2009-11-29 @ 16:54:44
Postat av: emma

Jag vil ha en present :D

2009-11-29 @ 18:29:37
URL: http://rundberg.blogg.se/
Postat av: Clara

Hoppas du har det underbart gumman :) Saknar dig!

2009-12-01 @ 17:39:40
URL: http://claradigreus.devote.se
Postat av: cecilia

kul att höra att du trivs där i värmen!

men nu är det dags att komma hem, jag saknar dig hjärtat! <3

2009-12-03 @ 11:02:26

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0