tired today

Hello sweetie's.
Jäklar i min låda vad trött jag är just nu. Tror nog att jag ska lägga mig om ett litet tag men först lite info about my day. Vaknade runt 07.3O vilket var UNDERBART skönt. Segade på mig kläderna och sedan kom Malins pappa och hämtade mig. Allt har rullat på i sin ordning och vi har tittat på en film i skolan som heter "Goal". Ni måste se den för den är otroligt bra och den är värd och se! Efter skolan tog jag bussen tillsammans med Nattie hem till henne. Var där i ca 1 timme och pratade lite, mys på hög nivå. Senare knatade jag vidare hem till min pojkvän och han gjorde varmchoklad till mig för att jag var så frussen, så gullig! Kom hem från honom för drygt 1 timme sedan. Har också hunnit med att skriva klart mina No uppgifter som jag bara ska maila till min lärare nu, really good. Nu kom mamsi in med en te kopp. Lägger in dagens outfit om ett litet tag.
/Love fia


Kommentarer
Postat av: Anonym

Hur länge har du och nattie känt varandra? grym blogg :)

2009-11-04 @ 21:50:40
Postat av: Jana

Bra blogg, ha en trevlig kväll :P

2009-11-04 @ 22:04:00

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0