1 år älskling!

Hallå bloggen! Hur är det med er idag sötnosar? Med mig är det toppen.
Idag har jag och Nino vart tillsammans i 1 år, wiie! Han kommer hit om en liten stund & stannar över natten så det blir mysigt. Idag har det vart en bra dag känner jag. Det gick bra imorse, det gick bra på engelska provet, det gick bra på idrotten. Ja allt har rullat på i den takt jag velat och allt har funkat. Slutade runt 15.00 tiden. Sen dess har jag städat rummet, duschat, målat naglarna och kikat på lite andra bloggar samt läst Vecko Revyn. Hoppas eran dag har vart bra. Kyssar!

Bilder från igår.



Kommentarer
Postat av: Jenni

Åh vad kul ;)

2009-10-01 @ 18:44:37
Postat av: Nattiiz

Grattis till er ! :)

2009-10-03 @ 16:18:48
URL: http://nattawoink.blogg.se/
Postat av: sandra

vad har du köpt den svarta halsduken du har på dig på bilden :) skulle bli tacksam för ett svar.



din blogg är grymt bra älskar den!

2009-10-04 @ 23:09:41

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0