back on track babes

Hallå babes. Har ni saknat mig? Jag har iallafall saknat er. Jag hoppas som vanligt att det är bra med er och med er som det är mindre bra med önskar jag att det blir bättre med och att ni kan bli på lite bättre humör genom att läsa min blogg. Igår kväll kom Nino hit. Vi åt en trevlig middag tillsammans med min mamma och pappa. Sen tittade vi hela familjen tillsammans på matchen mellan Sverige - Danmark. Vilken jävla dålig match (ursäkta språket). Förstår inte vad Sverige höll på med igår och sen offside och kortlinjen.. Jag var ju något mer än irriterad igår. Rättare sagt förbannad. Men nog om det nu. Efter matchen la vi oss inne i mitt rum och åt lite chips och dipp medans vi tittade på tv. Vi mös till riktigt igår. Somnade när klockan var runt 00.00 vilket var ganska skönt eftersom att båda var trötta efter fredagen.
Jag hoppas att ni har haft en trevlig kväll oavsett vad ni nu har gjort. Nu ska jag svara på lite frågor som ni ställt i bloggen medans jag har vart ouppdaterad. Kyssar!


Jag och min fina vovve Bubba.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0