del 2

Postat av amanda:
vart kommer din klocka ifrån? rekomenderar du någon bra kräm för torr hy? känner du micaela montelius och frida krüger?
Sv: Jag köpte den när jag var på kryssning men har sett den på Ur&Penn så ta en sväng in där. Jag använder mig av en lotion från Lancome som heter Hydra Zen. Den är otroligt bra och jag använder den dagligen. Nej det gör jag inte. Micaela gick i min skola förut men vi hade ingen speciell kontakt. Frida Krüger har vart min fadder en gång i tiden när jag gick i förskolan. 


Klockan.

Postat av Anonym:
vilka 2st av storbloggarna tycker du mest om? :)<3
Sv: Kenza och Amir.


Postat av Anonym:
Hej =)
Vilka länder har du varit i? Hur länge har du och din pojkvän varit tillsammans? Hur många besökare har du? Vart får du inspiration till din blogg? Varför började du blogga? och vem fick dig att börja blogga? Mvh
Sv: Jag har vart nästan överallt. Min mamma och pappa reste mycket med mig när jag var liten. Vi har vart tillsammans i drygt 13 månader. Antalet besökare varierar från dag till dag. Jag får min inspiration från alla de bloggar som jag läser. Jag började blogga för att många utav mina vänner gjorde det så jag ville väl också testa. Det var ingen speciellt person vad jag vet.

Postat av emma:
har läst din blogg enda sen du startade den. Tycker att den är grymt bra och jag är helt beroende av den. Har en fråga som jag länge undrat över.. Du har ju skrivit i några inlägg längre bak om att du har vart på olika sjukhus för din njurar. Vad är det som har hänt egentligen? Vad det än är så hoppas jag att det kommer att bli bra igen. Förtsätt kämpa, din blogg är FANTASTIK!
Sv: Gud vad kul och höra. Hoppas du försätter att läsa den i fortsättnignen också. Jo angående mina njurara så har de krånglat väldigt mycket ett bra tag. Vet inte riktigt om jag orkar gå in på det eftersom att det är en så pass lång historia. Men de börjar iallafall bli bättre nu och det är ju huvudsaken. Tack vad gulligt, blir otroligt glad av att höra det!


Postat av Timmo küjanään:
hvilket år er du født i?
Sv: 1995

Postat av Anonym:
vad har du för betyg? Puss
Sv: Tre st G, två st G+, två VG och två MVG.


Postat av Anonym:

hur skulle du beskriva dig själv med 3 ord? vem av alla dina vänner är mest lik dig? kan du lägga ut bilder från din fjortistid? hur många seriösa förhållanden har du haft? hur skulle du beskriva din pojkvän med 3 ord?

Sv: Gud vad svårt.. Hjälpsam, snäll och glad. Den som är mest lik mig är nog Nathalie. Vi tycker och tänker oftast lika och gillar för det mesta samma saker. Ja jag ska bara se om jag har kvar några bilder. Jag har nog bara haft ett riktigt seriöst förhållande och det är de jag har med Nino just nu. Han är världens bästa, otrolig & kärleksfull!

Postat av Anonym:
vart laddar du ner all din musik ifrån?
Sv: http://musicdot.blogg.se och http://tobbeno1.se


Postat av Sarah:

Vad är det första du tänker när jag säger - Fjortis - Skolan - Shopping - Kärlek

Sv: Fjortis - Fjortisrand, klumpig mascara, snurrade byxor 100 gummisnoddar, överdrivet mycket hårspray/wax. Skolan - Plugg plugg plugg återigen plugg. Shopping - Kärlek, njutning, skoorgasm!!! Kärlek - Min älskling

Postat av Jimmie:
bästa tjej&killkompis? favorit godis? Du vet att jag älskar dig babe!
Sv: Jag har så många! Nathalie är nog min bästa tjejkompis och tobias och du är ju såklart mina favvosar! Choklad och lakrits. Yes I know =)


Postat av Anonym:

Vilken skola går du i? Är det stökigt i din skola? Vad brukar du göra på rasterna?
Sv: Tungelsta skola. Till och från. Jag brukar vara med mina brudar såklart!

Postat av Sandra:
använder du lörhår? :) din blogg är verkligen superbra <3
Nej det gör jag inte. Tack så mycket vännen.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0